Зміст
РОЗДІЛ 1. КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА
ПЕДАГОГА
1. Комунікація
як сфера діяльності людини та наукове явище
1.1. Комунікація, її роль у житті
людини
1.2. «Спілкування» та
«комунікація
1.3. Функції та види
спілкування
1.4. Мотиви та засоби
спілкування
2.
Комунікативна культура викладача
2.1. Спілкування, діяльність і
культура
2.3. Комунікативні особливості
особистості
2.5. Комунікаційні труднощі
вчителів
3. Проблема
формування індивідуального стилю педагогічної
комунікації
3.1. Індивідуальний стиль педагогічної комунікації.
3.2. Структура стилю педагогічної
комунікації
3.3. Етапи розвитку комунікативної культури
3.4. Критерії та
рівні розвитку комунікативної культури
4. Бар’єри
комунікації. Конфлікт
4.2. Конфлікт. Типи
конфліктів.
4.3 Особливості педагогічних конфліктів. Шляхи подалання
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ
ПРАКТИКУМ
2.1. Блок з розвитку зовнішньої сторони
комунікативної культури (невербальні і вербальні
здібності)
2.2. Блок з розвитку внутрішнього
(особистісного) компонента комунікативної культури (блок
тренінгу)
2.3. Блок, спрямований на розвиток
товариськості і соціально-психологічної
спостережливості
2.4. Групові дискусії. Ділові
ігри
2.5. Рішення психолого-педагогічних ситуацій