Підсумковий контроль
1.
Комунікація,
її роль у житті людини.
2.
«Комунікація»
і спілкування.
3.
Функції
зв’язку.
4.
Види
зв’язку.
5.
Мотиви
спілкування.
6.
Засоби
зв’язку.
7.
Комунікація як
вправа.
8.
Освітня
комунікація.
9.
Комунікативні
якості.
10.
Комунікаційні
здібності.
11.
Комунікативна
компетентність.
12.
Комунікативний
потенціал.
13.
Комунікативна
культура
14.
Поняття
«Індивідуальний стиль педагогічної комунікації». Типологія
стилів.
15.
Структура
індивідуального стилю педагогічної комунікації.
16. Етапи процесу розвитку комунікативної культури.
17.
Критерії
розвитку комунікативної культури.
18.
Рівні
формування комунікативної культури.
19.
Бар’єри
комунікації.
20.
Конфлікт. Типи
конфліктів.
21.
Особливості
педагогічних конфліктів.
22.
Причини
педагогічних конфліктів.
23. Як вирішити конфлікти.
Підсумковий контроль
Можливе тільки між живими істотами.
Це тільки окремий випадок більш широкого кола взаємодій.
Взаємодія людей на вербальному рівні.
Категорія сучасної філософії, головним чином екзистенціалізму і персоналізму, що позначає спілкування, що ґрунтується на взаєморозумінні, дискусії.
Взаємодія двох (або більше) людей, спрямоване на узгодження та об’єднання їх зусиль з метою налагодження відносин і досягнення загального результату.
Загальний зв’язок між явищами.
Комунікація
Інформація
Взаємодія
Вона можлива між живими і неживими істотами.
Передача соціальних, культурних та моральних цінностей для тих, хто вступає в контакт та взаємодію.
Загальний зв’язок між явищами.
Реалізується за допомогою певних прийомів та навичок в конкретній колективній праці та допомагає вирішити виробничі завдання.
Спілкування однієї людини із іншою, яке в свою чергу може бути діктальним і модальним.
Все вище перераховане
Вони є проявом емоційних станів, і в цьому їхня перша функція
До яких відносяться посмішка, погляд, міміка, виразні рухи рук і тіла, виразні вокалізації.
Використання мови для цілей комунікації має принципове значення.
Це те, заради чого робиться спілкування
Полягає в прагненні людини до пізнання й оцінки інших людей.
Це одиниця культури та комунікативної діяльності, цілісний акт, адресований іншій людині і спрямований на нього як на свій об’єкт.
Спілкування.
Комунікація.
Педагогічне спілкування.
Педагогічне спілкування.
Комунікативна культура.
Комунікація.
Вміння і навички спілкування з людьми, від яких залежить його успішність.
Рівень сформованості міжособистісного досвіду, тобто навченості взаємодії з оточуючими.
Синтез внутрішньоособистісних комунікативних особливостей вчителя та поведінкової реалізації цих особливостей в ході реального педагогічного спілкування.
Змістовний рівень
Операціональний рівень
Рефлексивний рівень
Дотримання адекватного тону бесіди
Грамотна побудова фраз і доступна мова
Все вище перераховане.