Самоконтроль 1.1
Питання для
самоперевірки
1. Яка роль спілкування в житті людини?
2. Що спільного між «спілкуванням» та «комунікацією» і в чому різниця?
3. Перерахування основні функції зв’язку.
4. Які комунікації у вас є? Наведіть конкретні приклади.
5. Які основні мотиви спілкування?
6.
Опишіть
основні категорії освітніх інструментів.
Література для самоосвіти
Бороздина Г.
В. Психология делового общения. М.: Инфра-М, 2006.
224 с.
Бухтеева Е.
Е., Кравец О. И. Педагогические условия формирования мотивации к
профессиональной деятельности. Среднее профессиональное образование 2013. № 2.
С. 39–41.
Вацлавик П.
Психология межличностных коммуникаций / Дж. Бивин, Д. Джексон. СПб.: Речь, 2000.
446 с.
Вдович
С. М., Палка О. В. Мовна підготовка як умова професійної адаптації учнів
професійно-технічних навчальних закладів: навч.-метод. посіб. К.: Педагогічна
думка, 2012. 136 с.
Пищик О. В. Коммуникативная компетентность руководителей профессионально-технических учебных заведений: теоретический и методический аспект. Сборник статей. Министерство внутренних дел Республики Беларусь, учреждение образования «Могилевский институт Министерства внутренних дел Республики Беларусь» / отв. ред. С. В. Венидиктов и др. Могилев: Могилев. институт МВД, 2018. 1 эл. опт. диск. С.142–149. URL: http://www.institutemvd.by
Тест для самоконтролю
Спілкування
Інформація
Всі вище перераховані
Особистісно орієнтоване спілкування
Соціально-орієнтоване спілкування
Непряме спілкування
Предметно-дієві засоби спілкування
Мовні засоби спілкування
Всі вище перераховані
Потреба в активному функціонуванні
Потреба у визнанні та підтримці
Всі вище перераховані
Особистісно орієнтоване спілкування
Соціально-орієнтоване спілкування
Всі вище перераховані
Спілкування
Інформація
Комунікативні зв'язки
Римський філософ і поет Сенека
Француз, лікар і філософ Ж. Ламетрі
Фізіолог И. М. Сеченов