Відомості про укладача

000.jpg

                                                      Пищик Олена Василівна

Профіль укладача:

ORCID iD:

http://orcid.org/0000-0001-9193-6645

Профіль у Google Scholar:

https://scholar.google.ru/citations?user=I5vwsS8AAAAJ&hl=ru

Сторінка автора блог «Педагогічний органайзер»

http://metod-portfolio.blogspot.com/

Електронна пошта:

osvitaptu2020@gmail.com

 

Народилася в м. Чернігів. Маю вищу освіту. У 2019 році захистила дисертацію з присвоєнням наукового ступеня – кандидат педагогічних наук. Тема кандидатської дисертації: «Розвиток комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти», 2019 р. (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).

 

Трудова діяльність:

03.1997 - 05.1997  технолог, ТОВ «Спільне українсько-турецьке підприємство «НОН-ЕКМЕК ЛТД»»

05.1997 - 07.2003 технолог, ДП «Паляниця» ТОВ «Миранда»

09.2003 - майстер виробничого навчання Професійно-технічне училище № 16 м. Чернігова

ДПТНЗ «Чернігівський центр професійно-технічної освіти» наказ МОНУ № 667 від 25.09.2006

09.2008 - викладач ДПТНЗ «Чернігівський центр професійно-технічної освіти»

09.2009 - завідувач навчально-практичного центру ресторанного сервісу ДПТНЗ «Чернігівський центр професійно-технічної освіти»

09.2011 - старший майстер ДПТНЗ «Чернігівський центр професійно-технічної освіти»

09.2017 - по теперішній час заступник директора з навчально-виробничої роботи ДПТНЗ «Чернігівський центр професійно-технічної освіти» та за сумісництвом викладач-спеціаліст вищої категорії «викладач-методист».

 

Ключові компетенції:

Творча робота; комунікативна культура, багатозадачність, використання сучасних інформаційних технологій; критичне мислення; взаємодія з людьми; практичність – здатність безпосередньо, швидко й гнучко застосовувати свої знання й свій досвід у рішенні практичних завдань; самостійність; активність; працездатність; відповідальність, комунікативність, орієнтація на розвиток, навчання та результат, креативність, відповідальність, уважність до деталей, цілеспрямованість.

 

Коло професійних інтересів:

  • формування та розвиток комунікативної культури учасників освітнього процесу закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
  • цифрова трансформація освітнього процесу;
  • розвиток цифрової грамотності педагогічних працівників за інноваційними моделями;
  • розвиток навичок Soft Skills.

 Початок. Ну що ж почнемо розмову…

 Вчитель, викладач, педагог… Скільки синонімів одного слова.

Чи планувала я, особисто, свій життєвий шлях присвятити педагогіці. Стати викладачем. І чи думала я, що моєю роботою буде викладання? Ні. Але доля чи випадок привів мене до професійно-технічного навчального закладу.

Молодий майстер виробничого навчання. Скільки ж у нього відразу справ! Скільки турбот! Як у цій круговерті знайти основне і не втратити головного… Як відомо: навчальний заклад був і буде в житті кожного. Для учнів - це набуття знань, а для викладача - книга життя, читаючи яку, сторінку за сторінкою, набираєшся безцінного досвіду. І важливо, щоб цей досвід Викладача із маленької "зернинки", яку він вкладає в кожного свого учня, проріс урожайним "колоссям" на життєвій ниві його вихованців.

А далі викладач, молодий спеціаліст. І в цей час хотілось усе спробувати, хотілось експериментувати. І можна помилятися, і є ще час на роботу над помилками. Викладач і він стає острівцем Знань, Упевненості, Самовдосконалення для учнів. І разом зі своїми учнями я вчилася, раділа їх успіхам і досягненням. Дякую їм за співпрацю, за те, що вони разом зі мною опановували знання за сучасними методиками навчання і робили це із захопленням. Бо це були мої «перші кроки» до розуміння того, що таке процес навчання і як шукати нові шляхи в ньому. Вчити, виховувати, розвивати учня важко, відповідально, але й радісно. А далі класний керівник, на очах якого відбувається звичайне диво: з невмілого, невпевненого у собі підлітка виростає особистість, яка мислить, багато знає, вміє, оцінює себе й інших людей. Кожен учень має неповторне індивідуальне обличчя, що виявляється в його характері та здібностях.З часом, впроваджуючи в своїй роботі інноваційні навчальні технології навчання і познайомившись з іншими інформаційними технологіями, вирішила, що кожен педагог повинен відшукати для себе і своїх учнів ті оптимальні методи навчання, які допоможуть отримувати результати. І разом з тим не загасять у дитячих очах вогник допитливості, перетворять його у благодатний вогонь бажання здобувати знання, творити добро. Учитель, за словами В.О. Сухомлинського - це вічний експериментатор. Змінюються умови навчання й підходи до виховання, та незмінним залишається головне призначення викладача – навчити людину бути людиною. Якось натрапила на такі рядки: «Коня можна привести до річки, але змусити пити із неї воду – ні!» Несподіване порівняння з освітою, але на мою думку, влучне! А що, коли у цій річці вода чиста, прозора і прохолодна, та ще й сотні грайливих рибок манять до себе? А береги в свою чергу ваблять своїми тінистими деревами і різнобарв’ям квітів? Тут, напевно, і сама вперта тварина не стримається і захоче вгамувати свою спрагу! Підтримати жагу до знань, розвинути, збагатити і зберегти та ще й надихнути на все подальше життя – основне завдання сучасного педагога. Наділити своїх вихованців здатністю знаходити радість і насолоду у праці. Вчити навіть у малому бачити великий зміст. Все це твоя задача. Бо ти – Учитель! І хоч працювати приходиться в нелегких умовах нашої «ринкової» економіки, мене не залишає бажання вдосконалюватись, підвищувати свою педагогічну майстерність, в ім’я високої мети - навчання і виховання Людини.Перед кожним педагогом є два шляхи: жити минулими заслугами, заплющивши очі на кардинальні зміни в світі, прирікаючи учнів на життєву неуспішність, або пробувати щось змінити у своєму ставленні до новітніх освітніх технологій.Не дарма професійним кредом своєї роботи я вважаю слова В. Сухомлинського: 

«Педагогічна ідея – це повітря, в якому розправляє крила педагогічна творчість».